Banner ESS

حفاظت جامع و تمام عیار
نرم افزارهای امنیتی شرکت "ESET" با کمترین استفاده از منابع سیستم و ارائه بالاترین سطح امنیت کارایی فوق العاده خود را در حفاظت از رایانه ها در مقابل کلیه بدافزارها، کدهای مخرب و...  به اثبات رسانده است.
نسل بعدی امنیت
نسل جدید نرم افزارهای امنیتی شرکت "ESET" با ارائه طیف وسیعی از امکانات، تنظیمات پیشرفته، اسکنر انعطاف پذیر و قابلیتهای متعدد دیگر سد دفاعی مستحکمی را در مقابل انواع تهدیدات خصوصا در فضای وب برای رایانه ایجاد می نماید.
بسته کامل امنیتی
نرم افزار "ESET Smart Security" با بهره گیری از لایه های حفاظتی متعدد و تکیه بر هوش مصنوعی قدرتمند خود و با ترکیبی از ماژولهای "Antispam", "AntiSpyware", "Antivirus" و  "Firewall" امنیت کاملی را برای رایانه فراهم می نماید.

ESS EnhancedMediaControl nhanced Media Control
از قابلیت ها و نکات قابل توجه آخرین تکنولوژی شرکت "ESET" ، می توان به اسکن خودکار کلیه حافظه های فلش، کارتهای حافظه، دیسکهای نوری و قابلیت مسدود کردن آنها با توجه به کارخانه سازنده، ظرفیت و سایر خصوصیات آن نام برد.
ESS LiveGrid ESET Live Grid
اسکنر ابری جدیدترین تکنولوژی ارائه توسط شرکت "ESET" بوده و بصورت یک گارد امنیتی قدرتمند کلیه تهدیدات امنیتی موجود در فضای اینترنت را شناسایی نموده و از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد.
ESS AdvancedHIPS Advanced HIPS Functionality
زیر نظر گرفتن رفتار های سیستم از قبیل: رجیستری های سیستم عامل، فرآیندهای در حال اجرا، برنامه های اجرا شده و ...  به منظور افزایش ضریب امنیتی رایانه.
ESS ParentalControl Parental Control
ارائه ماژول کنترل والدین جهت کنترل و نظارت بر عملکرد افراد خانواده در محیط وب با قابلیت دسته بندی سایتهای مجاز و غیر مجاز.
ESS GamerMode Gamer Mode
قابیلت به تعویق انداختن فعالیتهای نرم افزار ضد ویروس از قبیل پنجره های هشدار، به روز رسانی، وظایف تعریف شده (Scheduled) و ... به منظور صرفه جویی در منابع سیستم در هنگام نیاز کاربر به تمرکز و استفاده از حالت تمام صفحه مانند انجام بازی و یا قرارگیری در جلسات آنلاین.
ESS SmartDetection Smart Detection
شناسایی هوشمند و حفاظت از رایانه در مقابل بدافزارهای مخرب ناشناخته توسط تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی و خنثی سازی آنها قبل از انجام هرگونه خرابکاری در رایانه کاربر.
ESS OptimizedStartup Optimized Startup Procedure
عدم ایجاد وقفه در حین لود شدن اولیه سیستم عامل جهت به روز رسانی مخزن ویروس موجب می گردد تا کاربر فورا پس از لود شدن سیستم عامل قادر به کار با رایانه گردد.
ESS IntelligentFirewall Intelligent Firewall
استفاده از دیواره آتش قدرتمند و پیشرفته به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعت شخصی کاربر و سوء استفاده از آنها.
ESS ImprovedAntispam Improved Antispam
بهره گیری از ماژول ضد هرزنامه جهت فیلترینگ ایمیلها و جلوگیری از دریافت هرزنامه ها و ایمیلهای آلوده  با قابلیت تعریف لیستهای سیاه و سفید.
 

تصاویری از محیط برنامه

 ESS Main


soho grey
محیط کاربر پسند و طراحی قدرتمند
دسترسی آسان به تنظیمات، قرارگیری کنترل ها و ابزارها و تنظیمات در یک پانل مجزا جهت دسترسی آسان به هریک از آنها و استفاده از حالت تمام صفحه جهت نمایش کامل اطلاعات به کاربر.
enterprise grey
یک پروانه بهر برداری برای چندین سیستم عامل
سیستم منحصر به فرد "Unilicense" به شما اجازه می دهد تا با خرید فقط یک پروانه بهره برداری کلیه سیستم عاملهای موجود روی یک رایانه از قبیل: Mac, Windows و Linux را بدون صرف هزینه اضافی حفاظت نمایید.
smb grey
سبک و سریع
حجم کم و سبک بودن نرم افزار ضد ویروس و کمترین استفاده از منابع سیستم در کنار ارائه بالاترین سطح امنیت این محصول را به عنوان ایده آل ترین نرم افزار ضد ویروس معرفی می نماید.
tick-logo
انتخاب سطوح امنیتی مختلف
کاربر می تواند با استفاده از انواع تنظیمات ربز و درشت موجود در نرم افزار سطوح امنیتی مختلفی را با توجه به منابع سیستمی که در اختیار دارد برای حفاظت از رایانه خود تعیین .

جوایز و نشانها

AV-Comparatives
شرکت "ESET" موفق به دریافت بیشترین تعداد نشان "+Advanced" در آزمونهای حفاظت پیشگیرانه مرکز مستقل و مقایسه کننده نرم افزارهای ضد ویروس "AV-Comparatives"  گردیده است.
AVComparativesLogo
Virus Bulletin
نرم افزارهای امنیتی شرکت "ESET" با کسب بیشترین تعداد جوایز "VB100%" در آزمونهای مرکز مستقل و مقایسه کننده نرم افزارهای ضد ویروس و عدم خطا در شناسایی حتی یک مورد از ویروسهای "In-the-Wild" عنوان برترین و کارآمدترین نرم افزار ضد ویروس و سازگار با کلیه سیستم عاملها  را به خود اختصاص داده است.
VirusBulletinLogo